Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jacksparrow1 | użytkownik

imię i nazwiskoJaco adresJastrzębie-Zdrój zarejestrowany10.11.2010 @12:42:48 ostatnio na stronie20.04.2015 @10:57:44

"Jestem czymś co było, co jest i co będzie. Jestem jedyną rzeczą stała. To czego chwytam się w chwilach ostatnich jest głęboko we mnie. Nigdy tego nie poznasz, nie dotkniesz, nie ujarzmisz. To jest druga strona - niewielu tam przechodzi..."

4 me:

http://www.digart.pl/praca/5958741/G_G.html dzięki Marta

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7847108
digarty104 komentarze795 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon d90 + 18-105, 70-300, 50

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~grzes62nm    21.12.2010 @22:25:16
miło mi jak nie wiem co
bardzo dziękuję
~grzes62nm    21.12.2010 @22:17:44
tak!! za Nich też!!!
ostatnio za często żąda ofiar...
dwóch żeglarzy u wybrzeży Argentyny, i teraz niedawno dwóch rybaków na Bałtyku...
~grzes62nm    21.12.2010 @22:07:42
Sail ho!!!!
za Tych co teraz na morzu!!!!
~grzes62nm    21.12.2010 @21:58:33
już sam avatar i nick mnie tutaj przyciągnęły...
z przyjemnością pozwiedzam u Kolegi Pirata
pozdrawiam i dziękuję jak nie wiem co
~mynia91    16.12.2010 @09:21:21
akurat... to moja rola
~malutek    16.12.2010 @06:20:07
a ja nie, za dobrze by mi było poza tym czasem rozczarowania wtedy są większe
~pszczolka76    15.12.2010 @11:21:53
Bardzo mi miło
Pozdrawiam
_______
Nie bój się cieni. One świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło... (Oscar Wilde)
~mynia91    15.12.2010 @09:51:31
no widzisz ;D musiałam Cię uświadomić
~malutek    15.12.2010 @06:20:12
dokładnie, trzeba na życie aptrzeć z różnych perspektyw
~adachorzech    14.12.2010 @21:35:15
pozdrawiam i dzięki
_______
Próbuję próbuję...uczę się, słucham, czytam
~malutek    14.12.2010 @18:03:44
ale czasem trzeba upaść niesko, aby odkryć to, czgeo często nie widzimy co mijamy nie zastanawiając się nad tym, a czasem warto
~malutek    14.12.2010 @16:14:49
hehe takie zycie
~malutek    14.12.2010 @15:45:35
nowy dzień, nowe możliwości
~mynia91    13.12.2010 @20:17:38
o jejuniu jeju jeju. się tak nie szokuj drobniuteńkimi psikusami wyobraźnia Ci żarcik zrobiła, bo już nie mogłeś się doczekać wiadomości ode mnie xD haha.
~mynia91    13.12.2010 @18:45:48
a to psikus...
~mynia91    11.12.2010 @13:41:10
dzięki i wzajemnie :D
~amatorka015    11.12.2010 @11:44:59
dziękuje za komentarz
~papudrak    11.12.2010 @00:46:09
Dziękuję bardzo za komentarz
Pozdrawiam.
_______
Omnis ars naturae imitatio est ? wszelka sztuka jest naśladowaniem natury. (Seneka)
~mynia91    09.12.2010 @21:54:24
i nawzajem...
~mynia91    09.12.2010 @21:42:57
jeszcze się przyzwyczaisz...
~mynia91    09.12.2010 @21:40:16
Jack, czas spać ;D tzn... oczywiście najpierw czytanie książki uciekam . dobranoc
~mynia91    09.12.2010 @21:32:27
milusio... OK. ;D jestem spamerką xD haha.
~mynia91    09.12.2010 @21:24:46
oczywiście, powiem ;D ale Ty też masz powiedzieć w razie czego gdyby jednak znalazła się taka siła :P
~mynia91    09.12.2010 @21:22:48
dziękuuuję.
~mynia91    09.12.2010 @16:02:38
ja Tobie też... ale... szczerze mówiąc wcale mi to nie przeszkadza ;D ha. nie mam nic przeciwkooo... dopóki któremuś z nas nie zacznie to przeszkadzać :P
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt